W przypadku nieotrzymania przesyłki w ciągu 10 dni od jej wysłania prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Po otrzymaniu przesyłki zalecamy jej otwarcie i sprawdzenie pod kątem uszkodzeń, nawet jeśli opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli paczka dotrze uszkodzona, nie trzeba jej odbierać!
W przypadku jakichkolwiek problemów z przesyłką prosimy o niezwłoczny kontakt (nie później niż następnego dnia roboczego).
Dodatkowe informacje dotyczące metody płatnościPłatność kartą online:- Istnieje możliwość płatności kartą kredytową w sklepie internetowym za pomocą bramki płatniczej ComGate Payments a.s.
- Płatność kartą jest najczęściej używaną metodą płatności. Bramka płatności Comgate obsługuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard i Maestro.
- Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za płatności kartą.
- Podczas płatności kartą online pieniądze są natychmiast księgowane na naszym koncie
Apple Pay i Google Pay- Zarówno Apple Pay, jak i Google Pay to metody, w których klient płaci kartą przechowywaną odpowiednio w Apple Wallet lub Google Wallet.