Szybkość dostawy | we wtorek 17.12. u ciebie |
Bieżąca prędkość dostawy | Kurier InPost | InPost Paczkomaty | GLS | Bezpłatna wysyłka |
we wtorek 17.12. u ciebie | we wtorek 17.12. u ciebie | we wtorek 17.12. u ciebie | od 239,99 zł |
Menstruační kalhotky vhodné pro střední menstruaci, díky prodloužené savé vrstvě i na noc. Absorpce 15-20 ml.
Menstruační kalhotky vhodné pro použití během menstruace, primárně určeny pro mladé dívky.
spółki DaniDarx, s.r.o., IČO: 24209139, z siedzibą w Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praga 9, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym, prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, sekcja C, wkładka 188831, reprezentowana przez Ruslana Skopala, Dyrektora Zarządzającego,
do sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://www.nedeto.pl/ lub za pośrednictwem naszej aplikacji.
1) DANE KONTAKTOWE I BANKOWE
1.1 Operator sklepu internetowego
DaniDarx, s.r.o.
Siedziba: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9
IČO [NUMER REJESTRACYJNY]: 24209139
DIČ [numer identyfikacji podatkowej]: CZ24209139
zarejestrowana w Rejestrze Handlowym, prowadzonym w Sądzie Miejskim w Pradze, Sekcja C, wkładka 188831 (zwana dalej „Sprzedawcą” lub „my”)
E-mail: info@nedeto.pl
1.2. Reklamacja i zwrot towaru:
Adres przeznaczony do reklamacji:
Przez dostarczenie do firmy Packeta Poland, 906 706 15, Panattoni Pal Bielsko-Biata I ul. Ksiedza Jozefa Londzina 10643-382 Bielsko-Biata. Ten sposób dostarczenia opłaca klient z własnych środków.
2) ZAKRES OBOWIĄZYWANIA I STOSOWANIA OGÓLNYCH WARUNKÓW
2.1. Wybór prawa Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży (dalej „OWH”) Sprzedawcy regulują, zgodnie z § 1751 ust. 1 ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny (dalej „Kodeks cywilny”), wzajemne prawa i obowiązki stron powstałe w związku lub na podstawie umowy kupna (dalej „Umowa kupna”) zawartej między nami a konsumentami lub przedsiębiorcami (dalej „Klient” lub „Państwo”) za pośrednictwem naszego sklepu internetowego pod adresem https://www.nedeto.pl/ lub naszej aplikacji.
2.2. Element międzynarodowy W przypadku istnienia elementu międzynarodowego zgadzamy się, że stosunek prawny między nami będzie podlegał prawu Republiki Czeskiej, w szczególności Kodeksowi Cywilnemu. Jednakże ten wybór prawa, zgodnie z art. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 593/2008 z dnia 17 czerwca 2008 r. w sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (dalej tylko „Rzym I”), nie może pozbawić klienta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu na podstawie art. 6 ust. 2 Rzymu I.
2.3. Sklep internetowy. Sklep internetowy prowadzony jest przez nas na stronie internetowej znajdującej się pod adresem https://www.nedeto.pl/ (zwanej dalej „Stroną”) lub za pośrednictwem naszej aplikacji.
2.4. Kogo uważamy za konsumenta. Za konsumenta uważa się każdą osobę fizyczną, która zawiera z nami umowę kupna lub w inny sposób legalnie dokonuje transakcji ze sprzedawcą poza zakresem swojej działalności gospodarczej lub poza zakresem samodzielnego wykonywania zawodu (zwaną dalej „konsumentem”).
2.5. Kogo uważamy za przedsiębiorcę. Za przedsiębiorcę uważa się każdą osobę fizyczną lub osobę prawną (np. spółkę, spółdzielnię, instytut), która prowadzi działalność zarobkową na własny rachunek i odpowiedzialność na podstawie licencji handlowej lub w inny sposób z zamiarem regularnego wykonywania tej działalności w celu osiągnięcia zysku (dalej „działalność gospodarcza”). Osoba ta w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zawiera ze sprzedającym umowę kupna lub w inny sposób legalnie dokonuje transakcji ze sprzedającym (dalej „przedsiębiorca”). Kierujemy się zasadą, że postanowienia niniejszych OWH obowiązujące przedsiębiorców mają zastosowanie do klienta, który poda swój numer REGON, ewentualnie NIP.
2.6. Zapoznanie się z OWH i jego akceptacja. Składając zamówienie (przycisk „Zamów i zapłać”), użytkownik potwierdza, że zapoznał się z OWH, w tym z informacjami przekazywanymi klientom przed zawarciem umowy kupna na podstawie niniejszych OWH i wyraża na nie jednoznaczną zgodę w wersji obowiązującej i aktualnej w momencie tego potwierdzenia.
3) KOMUNIKATY DLA KLIENTA PRZED ZAWARCIEM UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY
3.1. Uprawnienia i organy kontrolne Sprzedawcy. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej. Kontrolę działalności gospodarczej prowadzi w zakresie swoich kompetencji właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej. Nadzór nad ochroną danych osobowych sprawuje Urząd Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nadzoruje m.in. przestrzeganie ustawy i przepisów prawnych o ochronie konsumentów w określonym zakresie.
3.2. Charakter ilustracyjny zdjęć towarów. Wszystkie zdjęcia i ekspozycje towarów na stronie internetowej mają charakter poglądowy.
3.3. Towar, cena, koszty. Towary oferowane przez nas na stronie internetowej lub w aplikacji oraz opis ich głównych cech jest dostępny przy poszczególnych towarach. Ceny zawierają podatek VAT i opłaty ustawowe przewidziane przez prawo. Wysokość opłat za wysyłkę oraz cena za specjalny rodzaj opakowania nie są uwzględniane.
3.4. Możliwości płatności i dostawy Szczegółowe warunki dotyczące metod płatności i opcji transportu są opisane bardziej szczegółowo podczas samego zamówienia, a także w punktach 7 i 9 niniejszych OWH. Dostarczymy Państwa towar za pośrednictwem wybranego przez Państwa przewoźnika spośród oferowanych przez nas opcji lub mogą Państwo wybrać odbiór osobisty spośród oferowanych przez nas opcji.
3.5. Wiążący charakter zamówienia. Składając zamówienie poprzez naciśnięcie przycisku „Zamów i zapłać” w naszym sklepie internetowym, klient tworzy wiążące zamówienie, które zobowiązuje klienta do zapłaty. Klient ma możliwość przejrzenia i poprawienia lub zmiany swojego zamówienia przed jego złożeniem, co zostało opisane bardziej szczegółowo w punkcie 6 niniejszych OWH.
3.6. Prawa klienta z tytułu wadliwego wykonania umowy. Prawa klienta z tytułu wadliwego wykonania lub gwarancji oraz warunki ich realizacji zostały opisane w punkcie 11 niniejszych OWH lub w naszej Procedurze Reklamacyjnej (TUTAJ)
4) PRZEKAZYWANIE KONSUMENTOM INFORMACJI PRZED ZAWARCIEM UMOWY SPRZEDAŻY
4.1. Prawo do odstąpienia od umowy kupna. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy poprzez jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie złożone przedsiębiorcy. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyn (o ile nie ustalono inaczej) w ciągu 120 dni, które zaczynają upływać najpóźniej:
4.1.1. w przypadku umowy sprzedaży - od daty otrzymania towarów; lub
4.1.2. w przypadku umowy kupna z dostawą w kilku częściach, od daty przyjęcia ostatniej dostawy towarów; lub
4.1.3. w przypadku umowy kupna, której przedmiotem są regularnie powtarzające się dostawy towarów, od daty przyjęcia pierwszej dostawy towarów;
przy założeniu, że konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna nawet przed upływem czasu określonego w art. 4.1.1 do 4.1.3, powiadamiając nas o swoim zamiarze odstąpienia od umowy kupna poprzez wypełnienie i wysłanie formularza odstąpienia od umowy (najlepiej razem ze zwracanymi towarami) lub poprzez wysłanie go na nasz adres e-mail info@nedeto.pl.
4.2. Gdy nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od następujących umów:
4.2.1. dostawa towarów, które zostały dostosowane lub stworzone na życzenie klienta lub dla jego osoby;
4.2.2. przy dostawie towarów, których cena zależy od niezależnych od naszej woli wahań na rynkach finansowych, które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy;
4.2.3. przy dostawie towarów łatwo psujących się oraz towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami;
4.2.4. dostarczenie towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które klient usunął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych, co dotyczy również nagrań audio lub wideo oraz programów komputerowych, jeżeli klient uszkodził ich oryginalne opakowanie;
4.2.5 na transport, w określonym dniu lub w określonym czasie;
4.2.6. o dostarczeniu treści cyfrowych, chyba że zostały one dostarczone na nośniku materialnym i zostały dostarczone za Państwa uprzednią wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4.3. Obowiązki konsumenta przy odstąpieniu od umowy sprzedaży. Jeżeli konsument odstąpi od umowy kupna, jest zobowiązany do odesłania nam towaru nabytego na podstawie umowy kupna, od której odstąpił, w ciągu 120 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna. Klient zobowiązany jest odesłać lub zwrócić towar w stanie kompletnym, tzn. łącznie z wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, całą dokumentacją, czysty, nieuszkodzony, nieumyty i najlepiej łącznie z oryginalnym opakowaniem, w stanie i wartości, w jakiej został dostarczony. Należy pamiętać, że w przypadku odcięcia metek i etykiet dołączonych do towaru, wartość towaru może ulec zmniejszeniu.
4.4. Zwrot towaru na adres firmy Packeta Poland, 906 706 15, Panattoni Pal Bielsko-Biata I ul. Ksiedza Jozefa Londzina 10643-382 Bielsko-Biata. Jeśli zdecydują się Państwo na ten sposób zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy kupna, wówczas koszty zwrotu towaru ponoszą Państwo we własnym zakresie.
4.5. Obniżenie wartości towarów. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości zwracanego towaru lub zwracanych towarów, które nastąpiło w wyniku obchodzenia się z towarem w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z charakterem, cechami i funkcjonalnością towaru. W przypadku zwrotu uszkodzonego lub niekompletnego towaru potrącamy nasze roszczenie o odszkodowanie z ceną zakupu, o której zwrot Państwo wnioskują. Zawsze dokonamy oceny konkretnego przypadku, aby określić poziom uszkodzenia, deprecjacji towaru i ustalić odpowiednią wartość zredukowaną. O tych krokach poinformujemy Państwa pod powyższym adresem e-mail (drogą elektroniczną).
4.6. Zwrot ceny kupna. W przypadku odstąpienia od umowy kupna w terminie odstąpienia od umowy, jesteśmy zobowiązani zwrócić klientowi wszystkie pieniądze wraz z kosztami wysyłki towaru w kwocie odpowiadającej najtańszemu oferowanemu przez nas rodzajowi transportu, na wskazany przez Państwa rachunek bankowy, nie później niż 120 dni od odstąpienia od umowy kupna. Należy pamiętać, że jesteśmy uprawnieni do zwrotu pieniędzy tylko w przypadku otrzymania od Państwa zwróconych towarów.
4.7. Skargi. Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji klientów odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej info@nedeto.pl
4.8 Pozasądowe rozwiązywanie sporów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, tel.: +48225560332, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl, jest odpowiedzialny za pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich wynikających z Umowy sprzedaży po bezskutecznym rozwiązaniu jakiegokolwiek sporu między nami a Państwem. Do rozwiązywania sporów pomiędzy sprzedawcą a klientem w ramach umowy kupna-sprzedaży można wykorzystać internetową platformę rozwiązywania sporów znajdującą się pod adresem http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.
4.9. Inspekcja. Spory pomiędzy konsumentami a sprzedawcami mogą być również rozstrzygane przez Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie przy Wojewódzkich Inspektoratach Handlowych, których dane kontaktowe można znaleźć pod tym linkiem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
4.10. Europejskie Centrum Konsumenckie. Europejskie Centrum Konsumenckie z siedzibą przy Placu Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, adres internetowy: www.konsument.gov.pl jest punktem kontaktowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich.
4.11 Recenzje. Recenzje mogą być zamieszczane przez klientów, u których sprawdzono, że rzeczywiście zakupili u nas towar. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej.
4.12. Kolejność towarów. Przy wyświetlaniu towarów według preferowanych przez Państwa kryteriów wyboru posługujemy się zasadami, o których więcej można przeczytać na naszej stronie internetowej.
4.13. Pouczenia dotyczące zawartości cyfrowej. Zwracamy uwagę konsumentów, że jeśli sprzedajemy treści cyfrowe, nie zapewniamy aktualizacji zakupionych treści cyfrowych.
5) KONTO UŻYTKOWNIKA I INNE WARUNKI PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA
5.1. Rejestracja. Na podstawie rejestracji klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej i wybranego bezpiecznego hasła, dokonanej na stronie internetowej sklepu, klient może uzyskać dostęp do swojego interfejsu użytkownika. Użytkownik potwierdza, że zgadza się z niniejszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi i zapoznał się z Polityką Przetwarzania Danych Osobowych.
5.2. Funkcje konta użytkownika. Z poziomu interfejsu użytkownika („Moje konto”) Klient może zamawiać towary, śledzić historię i szczegóły swoich zamówień, śledzić ważne kupony rabatowe, rejestrować noty kredytowe i śledzić status zamówień itp. (dalej „konto użytkownika”).
5.3. Obowiązek podania prawdziwych i prawidłowych informacji. Podczas rejestracji na stronie internetowej oraz przy zamawianiu towarów klient zobowiązany jest do podania prawidłowych i prawdziwych informacji. Klient zobowiązany jest do aktualizacji danych podanych w koncie użytkownika w przypadku ich zmiany. Dane podane przez klienta w koncie użytkownika oraz przy zamawianiu towarów są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe.
5.4. Zabezpieczenie konta użytkownika. Wymagane jest, aby dostęp do konta użytkownika był zabezpieczony nazwą użytkownika i silnym hasłem. Klient zobowiązany jest do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta użytkownika. Klient nie jest uprawniony do zezwalania osobom trzecim na korzystanie z konta użytkownika.
5.5. Możliwość usunięcia konta użytkownika, gdy nie jest ono używane. Możemy usunąć konto użytkownika, w szczególności jeśli klient nie korzystał ze swojego konta użytkownika przez ponad 1 rok lub jeśli klient narusza swoje zobowiązania wynikające z umowy kupna zmienionej niniejszymi OWU.
5.6. Niezbędna konserwacja. Klient przyjmuje do wiadomości, że Konto Użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w związku z niezbędną konserwacją.
6) ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY
6.1. Ceny towarów. Ceny towarów pozostają aktualne tak długo, jak długo są wyświetlane w interfejsie internetowym sklepu. Nie ogranicza to naszej zdolności do zawarcia umowy kupna na indywidualnie uzgodnionych warunkach.
6.2. Składniki ceny kupna. Wraz z ceną zakupu klient zobowiązany jest również do zapłaty nam wszelkich kosztów związanych z opakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości, a także wszelkich opłat za wybrany sposób płatności. O ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru. Przed wiążącą finalizacją zamówienia klient zostanie poinformowany o ostatecznej cenie końcowej zawierającej koszt pakowania i wysyłki.
6.3. Koszty pakowania i innych usług dodatkowych. Nie obciążamy Państwa standardową opłatą za pakowanie. Możesz jednak wybrać jedną z naszych dodatkowych usług za opłatą podczas procesu zamówienia. Będzie to pakowanie prezentów, anonimowe pakowanie, karty podarunkowe lub napiwek dla pakującego. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu w terminie, który gwarantujemy konsumentom, koszt zamówionych usług dodatkowych zostanie odliczony od ceny zakupu. Są to koszty, które zostały przez nas faktycznie poniesione na Państwa życzenie, dlatego nie jesteśmy zobowiązani do ich zwrotu. Opieramy się na art. 1833 Kodeksu Cywilnego.
6.4. Koszty dostawy. Nasza strona internetowa lub aplikacja zawiera również informacje o kosztach związanych z dostawą towarów. Wysokość kosztów wysyłki będzie zależała przede wszystkim od wybranego przewoźnika, sposobu transportu oraz miejsca, do którego zostanie dostarczony towar (np. Czechy, Słowacja, Polska itp.).
6.5. Proces zamówienia. Aby zamówić towar, klient wypełnia formularz zamówienia w interfejsie internetowym sklepu (wkłada towar „do koszyka”, wybiera sposób zapłaty ceny zakupu towaru, podaje adres dostawy i inne niezbędne dane kontaktowe, wybiera żądany sposób dostawy zamówionego towaru oraz uzyskuje informacje o kosztach związanych z dostawą lub wybranym opakowaniem towaru). Jest to wiążące zamówienie na towary zobowiązujące do zapłaty (zwane dalej „zamówieniem”). Składając zamówienie, klient potwierdza, że zgodził się na te warunki i zapoznał się z naszą polityką przetwarzania danych osobowych.
6.6. Proces odsyłania zamówienia. Przed sfinalizowaniem zamówienia klient ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych, które klient wprowadził do zamówienia, w tym w zakresie możliwości wykrycia i poprawienia przez klienta błędów popełnionych przy wprowadzaniu danych do zamówienia. Wysłanie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać” i zakończenie procesu zamówienia. Informacje podane w zamówieniu są uznawane przez sprzedającego za prawidłowe. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że użyto oczywiście nieprawdziwych lub niepełnych danych, możemy odmówić realizacji zamówienia, o czym klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Klient może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za szkody spowodowane przez celowo fałszywe lub błędne informacje.
6.7. Właściwości towaru. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z charakterystyką, rodzajem i zalecanym zastosowaniem towaru przed realizacją zamówienia. Składając zamówienie klient potwierdza, że zapoznał się z powyższymi informacjami i je rozumie.
6.8. Dodatkowe potwierdzenie zamówienia. Sprzedający jest uprawniony, w zależności od charakteru zamówienia (ilość towaru, wysokość ceny zakupu, szacunkowe koszty wysyłki) do zwrócenia się do klienta o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (np. pisemnie), a także jest uprawniony do zwrócenia się do klienta o określenie prawidłowości wyboru rozmiaru towaru.
6.9. Moment zawarcia umowy kupna i potwierdzenia zamówienia. Klient, który zrealizuje zamówienie, otrzyma od nas automatyczne potwierdzenie, że zamówienie zostało dostarczone na adres e-mail klienta podany w zamówieniu lub na innym naszym formularzu (dalej „adres e-mail klienta”). Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”, klient jest o tym informowany poprzez potwierdzenie otrzymania zamówienia.
6.10. Obowiązki sprzedawcy i kupującego. Zawierając umowę kupna-sprzedaży zobowiązujemy się do przekazania Państwu zakupionego towaru i umożliwienia nabycia własności towaru, a Państwo zobowiązują się do przyjęcia towaru i zapłacenia nam ceny towaru.
6.11. Kopia OWH oraz formularz odstąpienia od umowy. Klient otrzyma kopię zawartej umowy kupna na adres e-mail klienta, zgodnie z obowiązującymi OWH. Klient otrzyma również formularz odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
6.12. Środki komunikacyjne na odległość. Klient wyraża zgodę na korzystanie ze środków komunikacji na odległość przy zawieraniu umowy kupna. Koszty poniesione przez klienta przy korzystaniu ze środków komunikacji na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty połączeń telefonicznych) ponosi klient i nie odbiegają one od stawki podstawowej.
7) CENA TOWARU I SPOSÓB PŁATNOŚCI
7.1. Cena. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
7.2. Sposób płatności. Możesz zapłacić nam cenę towaru oraz wszelkie koszty związane z dostarczeniem towaru w ramach umowy sprzedaży:
A) w formie przelewu bankowego,
B) kartą płatniczą online,
D) za pobraniem u wybranych przewoźników.
Klient wybiera sposób płatności za towar podczas procesu składania zamówienia.
7.3. Ewidencja sprzedaży. Zgodnie z ustawą o ewidencji sprzedaży, sprzedawca ma obowiązek wydać klientowi paragon. Jednocześnie jest on zobowiązany do rejestracji otrzymanej sprzedaży u administratora podatkowego online.
7.4. Zaliczka na poczet ceny towaru. Możemy wymagać od klienta złożenia depozytu lub innej podobnej płatności.
7.5. Obniżki cen towarów. Wszelkie rabaty na cenę towarów udzielane przez nas klientom nie mogą być ze sobą łączone.
7.6. Nierealna cena towaru. W przypadku wystawienia nierealnej ceny, np. 0 zł (zero złotych) lub wystawienia ceny wysoce nierynkowej, gdzie za cenę nierynkową uważa się cenę niższą od naszej ceny zakupu, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia tego przedmiotu z zamówienia. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie na adres e-mail Klienta.
7.7. Forma faktury. Umawiamy się, że faktury będą wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail klienta podany w zamówieniu.
8) ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI
8.1. Pełna wpłata ceny zakupu. Zastrzegamy sobie własność towaru dla naszych klientów do momentu, gdy cena zakupu zostanie zapłacona w całości zgodnie z odpowiednią umową kupna.
8.2. Zastrzeżenie wobec klientów biznesowych. W przypadku klientów biznesowych zachowujemy prawo własności do towarów do momentu uregulowania wszystkich należności wobec Państwa. Klient jest zobowiązany do obchodzenia się z towarem objętym zastrzeżeniem własności z należytą starannością oraz do wystarczającego ubezpieczenia go na własny koszt od szkód o wartości nowego towaru.
9) DOSTARCZENIE TOWARU, SZKODY WYRZĄDZONE SPRZEDAWCY ORAZ WSZELKIE SZKODY POWSTAŁE PODCZAS TRANSPORTU TOWARU
9.1. Wysyłka, odbiór osobisty. Według wyboru klienta, towar wysyłany jest do klienta za pośrednictwem przewoźnika wybranego przez klienta podczas zamówienia z dostępnych możliwości lub poprzez odbiór osobisty z proponowanych przez nas możliwości.
9.2. Czas dostawy. Jeżeli podano, że towar znajduje się w magazynie, wówczas zobowiązujemy się dostarczyć towar w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Klient może znaleźć czas dostawy w dziale „Wysyłka i płatność”. Czasami może się okazać, że przedmioty oznaczone jako „na stanie w magazynie” wyprzedają się w krótkim czasie. Jeżeli zaistnieje sytuacja, że towar zostanie wyczerpany i nie będziemy w stanie dostarczyć zamówionego przez Państwa towaru w określonym czasie, wówczas skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszych kroków. Pomimo czasu realizacji, zawsze staramy się jak najszybciej przygotować i dostarczyć zamówienie do klienta.
9.3. Odbiór towarów. Podczas transportu towaru przez nas do klienta, do przekazania przez nas towaru dochodzi w momencie, gdy przewoźnik przekaże towar klientowi w miejscu przekazania (zazwyczaj pierwsze drzwi/furtka/brama w miejscu dostawy wyznaczonym przez klienta). Ryzyko uszkodzenia i przypadkowego pogorszenia jakości zakupionego towaru przechodzi na klienta w momencie przyjęcia towaru przez klienta. Jeżeli klient powinien był przejąć towar od przewoźnika, ryzyko przypadkowego zniszczenia i przypadkowego pogorszenia zakupionego towaru przechodzi na klienta w momencie, w którym uzyskał on możliwość dysponowania towarem, jednak nie wcześniej niż w podanym czasie dostawy. W przypadku osobistego odbioru towaru przez klienta, towar uważa się za dostarczony w momencie odbioru przez klienta lub inną wskazaną przez niego osobę.
9.4. Koszty szczególnego środka transportu. W przypadku, gdy sposób transportu jest ustalany na podstawie specjalnego życzenia klienta, klient ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu.
9.5. Ponowna dostawa i związane z nią koszty. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie klienta konieczne jest dostarczenie towaru wielokrotnie lub w inny sposób niż określony w zamówieniu, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z powtórnym dostarczeniem towaru lub kosztów związanych z innym sposobem dostarczenia.
9.6. Szkoda, którą może ponieść sprzedawca z powodu nieodebrania towaru. Jeżeli klient-konsument nie odbierze towaru w momencie dostarczenia go przez przewoźnika, towar zostanie następnie zwrócony do sprzedającego, a jednocześnie klient-konsument nie odstąpi od umowy kupna w ciągu 14 dni od bezskutecznego dostarczenia towaru, sprzedający jest uprawniony do żądania od klienta kosztów naliczonych przez przewoźnika za dostarczenie towaru z powrotem do sprzedającego. Ten koszt stanowi szkodę dla sprzedającego, która została spowodowana przez naruszenie obowiązków prawnych klienta w rozumieniu art. 2913 ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
9.7. Nieprzyjęcie towaru w stosunku do przedsiębiorcy. Jeśli klient przedsiębiorca nie odbierze towaru w momencie dostarczenia go przez przewoźnika, a następnie towar zostanie zwrócony do nas jako sprzedającego, jesteśmy uprawnieni do żądania od klienta przedsiębiorcy kosztów naliczonych przez przewoźnika za dostarczenie towaru z powrotem na nasz adres. Koszt ten stanowi szkodę sprzedawcy, która powstała w wyniku naruszenia obowiązków prawnych klienta przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2913 § 1 Kodeksu Cywilnego.
9.8. Możliwość kompensaty wierzytelności. Przysługuje nam prawo do jednostronnego potrącenia roszczenia o pokrycie kosztów przechowywania towaru oraz roszczenia o odszkodowanie za naruszenie obowiązków prawnych klienta wynikających z niniejszej części OWH względem roszczenia klienta o zwrot ceny zakupu zgodnie z § 2913 Kodeksu Cywilnego.
9.9. Obowiązki klienta przy odbiorze towaru. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia towaru przy odbiorze i upewnienia się co do jego właściwości (w szczególności, czy klient otrzymał właściwy rodzaj towaru, czy towar ma uzgodnioną jakość, czy towar w opakowaniu zawiera wszystko, co zgodnie z instrukcją powinien zawierać). W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika, klient ma obowiązek odmówić odbioru przesyłki od przewoźnika. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane przez przewoźnika lub nieterminowe dostarczenie towaru, niezależnie od przyczyny opóźnienia.
9.10. Prawa z tytułu wad. Prawa klientów w przypadku dochodzenia swoich praw z tytułu wad reguluje nasza procedura reklamacyjna oraz odpowiednie przepisy prawa czeskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
10) ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
10.1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy kupna w ciągu 120 dni od otrzymania towaru. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy kupna jest uregulowane w części 4 niniejszych OWH.
10.2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko konsumentom. Klienci przedsiębiorcy mają prawo do odstąpienia od umowy kupna, co umożliwiają im odpowiednie przepisy. Klient biznesowy nie ma prawa do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 120 dni od daty dostarczenia towaru, takie prawo przysługuje wyłącznie konsumentowi. Pod warunkiem, że klient biznesowy zwróci nam towar i jeżeli towar nie jest objęty prawem do reklamacji z tytułu wad zgodnie z Kodeksem Cywilnym, jesteśmy uprawnieni do naliczenia kosztów przechowywania tego towaru zgodnie z punktami 9.7 i 9.8 niniejszych OWH, a jednocześnie wezwiemy klienta biznesowego do ponownego odbioru tego towaru.
10.3. Procedura przy wyczerpaniu zasobów. Jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od umowy kupna z powodu wyczerpania zapasów towaru lub z powodu niedostępności zamówionego towaru. Ponadto możemy odstąpić od umowy kupna, w szczególności jeśli klient nie zapłacił prawidłowo i terminowo ceny kupna lub odmówił przyjęcia towaru.
10.4. Prezent. W przypadku przekazania klientowi prezentu wraz z towarem,umowa przekazania prezentu między nami a klientem zostaje zawarta z zastrzeżeniem, że jeśli klient lub my odstąpimy od umowy kupna, umowa przekazania prezentu przestaje obowiązywać w odniesieniu do danego prezentu, a klient jest zobowiązany do zwrócenia nam tego prezentu wraz ze zwrotem towaru.
11) PRAWA Z TYTUŁU WADLIWEGO WYKONANIA UMOWY
11.1. Link do Kodeksu Cywilnego Prawa i obowiązki stron umowy w zakresie praw wynikających z wadliwego wykonania umowy regulują odpowiednie ogólnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 Kodeksu Cywilnego).
11.2. Link do Regulaminu Reklamacji. Kolejne prawa i obowiązki stron związane z naszą odpowiedzialnością za wady towarów są określone w naszym Regulaminie Reklamacji (TUTAJ)
12) OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
12.1. Zasady przetwarzania danych osobowych. Ochrona danych osobowych naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Zasady postępowania z danymi osobowymi oraz zasady wysyłania informacji handlowych reguluje nasza Polityka Przetwarzania Danych Osobowych (TUTAJ)
12.2. Komunikaty handlowe. Wysyłamy klientom informacje handlowe oferujące towary lub usługi powiązane na adres e-mail klienta (informacje handlowe dla klientów). Adres e-mail jest daną osobową i jest przetwarzany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu wysyłania informacji handlowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu mającego na celu promowanie naszych produktów i usług powiązanych. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych.
12.3. Pliki cookies. Używamy tzw. plików cookies, które mogą być przechowywane na urządzeniu końcowym (za zgodą lub w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów). Klienci mogą ustawić swoje preferencje bezpośrednio na naszej stronie internetowej, gdzie znajdą więcej informacji o stosowaniu plików cookies (TUTAJ)
13) POSTANOWIENIA KOŃCOWE, W TYM PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA
13.1. Zobowiązanie do przestrzegania praw konsumenta. W przypadku niezamierzonej sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszych OWH a ustawowymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów, pierwszeństwo mają te przepisy, a sprzedający zobowiązuje się do ich przestrzegania.
13.2. Nieważne lub nieskuteczne postanowienia OWH. Jeśli jakiekolwiek postanowienie OWH jest lub stanie się nieważne lub nieskuteczne, nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie jest jak najbardziej zbliżone do nieważnego postanowienia. Nieważność lub nieskuteczność jednego z postanowień nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
13.3. Wyłączenie Konwencji Wiedeńskiej. Strony umowy uzgadniają, że wyraźnie wyłączają stosowanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów lub Konwencja Wiedeńska), zgodnie z art. 6 niniejszej Konwencji.
13.4. Spory i właściwość sądów. Strony ponadto uzgadniają, że sądami właściwymi do rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z umowy kupna, w których występuje element międzynarodowy, będą zawsze sądy Republiki Czeskiej, wyznaczone miejscowo według naszej siedziby. Nie narusza to praw klientów wynikających z przepisów szczególnych. Językiem umownym jest język czeski.
13.5. Archiwizacja umowy kupna. Umowa kupna zmieniona przez OWH jest przez nas archiwizowana w formie elektronicznej i nie jest dostępna dla osób trzecich.
13.6. Jeśli wynegocjujemy inne warunki umowy kupna. Postanowienia OWH stanowią integralną część umowy kupna. Postanowienia odbiegające od OWH mogą być uzgodnione w umowie kupna. Wszelkie postanowienia odbiegające od postanowień OWH zawarte w umowie kupna będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami OWH.
13.7. Konieczność przyjęcia UWH w celu zawarcia umowy kupna. Akceptacja niniejszych OWH jest dobrowolna, ale niezbędna w celu wytworzenia zamówienia przez klienta.
13.8. Obowiązywanie OWH. Niniejsze OWH obowiązują od 29 sierpnia 2022 roku i unieważniają poprzednie warunki.
zwrotów
poleca sklep
Bielizna w świetnych cenach